Для педагогів

Державне науково-виробниче підприємство «Картографія» запрошує шановних освітян до співпраці! Ми надамо Вам корисну інформацію про нові видання зі шкільного навчання, плани та розробки з курсів географії та історії. Ви отримуєте можливість стати співавторами у створенні навчально-методичної літератури. Ми пропонуємо придбати продукцію нашого видавництва зі знижками до 20% при заключенні договору

Детальніше
12 серпня 2014 року делегація Київської торгово-промислової палати відвідала Державне науково-виробниче підприємство «Картографія». Провідному картографічному видавництву України виповнюється 70 років.

12 серпня 2014 року делегація Київської торгово-промислової палати відвідала Державне науково-виробниче підприємство «Картографія». 
Провідному картографічному видавництву України виповнюється 70 років. За цей період воно змінило кілька назв, але завжди йшло в ногу з часом і змогло вистояти в складні часи. 
«З першого січня 1998-го року ми перейшли виключно на комп’ютерні технології створення карт, - розповідає директор підприємства Ростислав Сосса. - Перші «Макінтоші», які ми купляли, коштували близько 10 тисяч доларів. Ми брали кредит – купляли комп’ютери, робили атласи, продавали їх. заробляли гроші, зима їх з’їдала, повертали кредит, якщо щось залишалось – покупали ще два комп’ютери – і так жили. На сьогодні ми володіємо такими технологіями, якими в Україні більше ніхто не володіє».
Керівник підприємства поділився також і особливостями роботи саме при укладанні карт: «Для того, щоб укладати карту, треба зібрати колосальний обсяг інформації, адже є географічна ситуація, а є ще статистична інформація – яка чисельність населення, який статус, адміністративне підпорядкування у населеного пункту – в цілому понад 60 параметрів. В тематичному плані сьогодні ми створюємо великий асортимент картографічної продукції: атласи, шкільні карти, карти для вивчення іноземних мов, карти-атласи автошляхів, туристичні карти, плани міст, атласи світу, тематичні атласи, наприклад про промисловість і інвестиційну діяльність – тобто практично весь перелік картографічної продукції», - відзначив Ростислав Сосса. За його словами, сьогодні найбільшого поширення набувають електронні карти – і в цьому підприємство теж намагається йти в ногу з часом. «До 2008-го року ми жили досить спокійно, але після кризи довелося скорочувати штат, обсяги продажу падали, але ми вижили. Років два тому ми відчули тенденцію до спаду продажу картографічної продукції на паперових носіях. Причин тому кілька: це й Інтернет, це навігація, контрафактна продукція… Але вже з 2007-го року ми обрали для себе новий напрям розвитку: електронну картографію», - підкреслив керівник підприємства. 
За словами президента Київської ТПП Миколи Засульського, ДНВП «Картографія» - дійсно є одним із кращих в Україні. «Ми робимо такі ознайомчі поїздки два рази на місяць. Це дозволяє нам дізнатися більше про підприємство, ознайомитися із виробництвом, асортиментом продукції, щоб в подальшому чітко знати – як саме представити його на міжнародному рівні, участь у яких заходах буде цікавою і корисною саме для цього підприємства», - відзначив президент КТПП.