Світова практика підтверджує, що карти і атласи є одними з найефективніших рекламних носіїв. Їхні переваги перед іншими видами рекламоносіїв:
- високий рівень практичного застосування;
- багаторазове звернення;
- довготривалість контакту з рекламною інформацією;
- тривалий період життя видань;
- вибірковість цільової аудиторії та регіонів використання видань;
- широка мережа розповсюдження продукції.
ДНВП «Картографія» пропонує рекламні площі в будь-якому власному виданні.
ДНВП «Картографія» — це широка мережа розповсюдження власної продукції: книжкові магазини, кіоски преси, мережі АЗС, туристичні компанії, магазини канцтоварів, кур’єрські служби доставки, автомагазини, приватні підприємці, розповсюджувачі на ринках.